Det löser sig sa käringa och sket i vasken!

Nu sitter jag hos Mimmi ännu en dag. Sovit här sen i Måndags.=) Men inatt ska Lollö också sova här.. Ikväll har vi färga hår  på mig och Lollö har lockat Mimmis hår för att se hur hon ska ha håret inför brölloppet som hon ska på Lördag. Sen har vi vart och köpt pizza. Mums =) Mår inte så bra nu för tiden.. Klump i magen. ont i magen, mår illa hela tiden typ. (inte gravid) Inte fått ngt svar från Konsum än heller.... blir så trött påt.. Har vart där nu flera gånger å fråga hur de blir.. men aldrig kan man få ett svar...hör av mig i slutet av april, får besked till veckan. det är de ända se säger...... :S Äh.

Idag har Bonita åkt till Alex. Känns tomt. Ingen som lägger sig hos en i soffa eller ligger på golvet som man kan klappa på när man ligger i sängen. =( Men men.... Idag har jag vart med Mimmi typ hela dagen. Som vanligt.

Imorgon är de Fredag igen. Veckorna går så jäkla fort. Undra vad som sker imorgon tro..Blir nog lugnt. Men på lördag vill jag till hc. Men får se om jag har pengar till det. Vet inte vem jag ska gå dit med heller.. Kanske blir ensam. Sugen på Bacardi limon med redbull! Mmm så gött :D

Sen kan jag väl säga att det inte hänt så väldans mkt på sista tiden heller... Jag bara finns tror jag. en liten spirit är jag.
Sitter nu och lyssnar på Pink - Sober. gillarn.
Undra vad vi ska göra denna natt.. Mimmi och jag lägger oss vid 5 typ varje natt! Inte så bra men kul! :) Vi får citera filmen Heartbreak hotell som vi gjort idag :) Haha. Lollö kommer väl somna snart för hon är inte van vid vårt dygnvändning ;)

Nu finns de inte så mkt mer att skriva för ikväll.. =)  Hej på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0