Trollhättan med Mimmi =)

Igår var jag och klippte mig.. Kort kommer snart in ngn dag =) Blev jättenöjd.  Pappa kom å hämta mig i Bengan igår å då gick  jag av hos Minica, satt å tjöta å kika på tv. Sen såg vi på film.
Sen vid typ 10 kom mamma in till stan och hämta mig, sov hos Mor å far för att jag och mimmi åkte till trollhättan för en shoppingdag och den blev lyckad =) HAha roligast var väl när var på MAX och härja=) hahahaha ( Ingen kommentar) ;)
Fick köpt mig lite kläder: Jeans, typ surfarshorts, trosor, 2 klänningar typ, tvål,diskhandskar,mascara och parfym=) Sen har vi härja lite i affärer och så.. som vanligt! =P

Sitter nu för tillfället och lyssnar på musik å väntar på att klockan ska bli  21:00 så jag får se på Andra Avenyn. =) De bästa med hela veckan de. ;)

Faan vad trött man bli efter en dag med shopping:P Men de får de vara värt.

Nej nu är jag trööött..

Adjåås. ;)    / Stinaa

 Lite sleten är jag. ;) Men lev med det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa ! lägg upp bilder nu så jag får se hur du blev i håret :)

2009-03-18 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0