Stinaas nya blogg

Jahaja, nu har Stinis skaffa sig en blogg=) är dock inte nöjd med uttsendet på den än men jag ska få ngn som är bra på att fixa sånt dära åt mig =) Idag har jag stått ute en sväng å tjata med Sara. Det var trevligt.=) Efter vi hade prata klart så satte jag igång å tvätta å diska =P Sprang mellan tvättstugan och disken.;) Sen så stekte jag pytt i panna =) Mumma! Men jag fick ont i magen av den :S

Sen har vi varit på bio - Män som hatar kvinnor. Riktigt jävla bra film! värt att se. =) Så nu har vi kommit hem och jag har ont i magen igen. För dum som jag är så skulle jag ju ha resten av pytt i pannan som fanns kvar å fick ont igen :S Men men de går snart över =)

Nu går NAVY CIS. Det är ett bra program. liker det ;) Men ska nog se på Andra Avenyn i stället på datorn. Mkt bättre tycker jag. Har följt Andra Avenyn ända sen de börja! Fastna med en gång =)

Häljen som var, var riktigt bra.. Var på Ulf Lundell i fredags med min kusin Madeleine, Roger och Daniel. Riktigt roligt. Å Uffe han är så go ;) Haha Många mysiga låtar som han spela =) Stod ju längst fram å digga men den blev de så jävla varmt så jag gick ur högen :P Men tog ett kort på Mannen innan jag fick ;)
- Förlorad värld. så jävla bra när den drog igång. 





Lördagen så kom Erika och Linda! Roligt att ni kom och att Erika följde med ut på Hc. Stolt :) Får göras om.
På Söndagen följde jag med Cicci och städa i Halden. skoj =)

Nej nu får jag iväg. =)  Adjö-

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men du måste lägga upp bild på han bara för att göra mig ännu mer avundsjuk! haha :P

2009-03-11 @ 19:15:35
URL: http://saravidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0