Hälj.

Hattlå! Häljen har varit lugn. Fick för mig igårkväll att jag ville till åmål till min bror och hans tjej. för de satt där å spela guitar hero.=) Så jag försökte få skjuts men lyckades inte så bra. Men så vill Veronica komma och hämta mig så då kom hon till bengan å hämta oss.. För martin ville med också sen =) Så satt å spela att tag och de var roligt men blev väldigt fort trött. Men vi kom i säng eller säng kan man väl inte säga men, i "soffan" vid 20 i 3 i natt =) Så är lite lagom trött nu.. Åkte med Maina hem till bengan! trevlig filur=)

Jag och Martin börja typ laga mat de första vi gjorde när ni kom hem! Det blev korvgryta. Gööt.=P Sen slängde jag mig i duschen och efter de så kom mimmi och så fick hon också lite korvgryta. för hon älskarn.

Så under eftermiddagen har jag å mimmi grejja med varandras hår, Så nu sitter jag med en stor sööt boll på huvudet. Sen har vi sutte vid datorn och kika runt å sen lega i vår säng å tjöta å mesa..:P

Det är ngn som tjötar på mig ute i vardagsrummet, på att jag ska komma å klia på ryggen..:P
Ikväll blir de Beck för hela slanten! chips och cölecöla. å lite godis...
Nej nu får de vara bra för en stund här..

Hej på sej

Adjåås




Funderar på att klippa mig så imorgon. Men jag har inte bestämt mig än.. :S

Kommentarer
Postat av: caroline

KLIPP DIG SÅ ! du kommer bli dunder snygg

2009-03-16 @ 15:01:51
URL: http://ckonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0