Wohoo vilken grej! =)

Sitter i soffan hos Jocke och ser på Sjunde himlen å lyssnar på musik. Är förskyld också men det är en konstig förskylning..ont i hals men snorar inte så mkt som jag brukar göra.. å så vill de aldrig riktigt bryta ut till ett helvete!:P
Har vart här sen i söndags och då var Stöllejocke så bakfull.. Stackarn..=) Men jag var då bakfull i lördags å dra åt helvete så dålig jag var. Vakna kl 7 på morgonen å ställde rätt tv mot sängen å fram med datorn. Där låg jag till 8 på kvällen! Sen var jag på fest en sväng men fick gå å köpa mat å hem igen, blev dålig igen. :S Johanna och Johan sov hos mig sen.
Fredagen blev väldigt lyckad ändå tycker jag! Var förfest hos Tommy. Men ingen Tommy där men Ulf hade nyklarna så de blev kalas ändå.. Mkt skoj. =)
Sen åkte jag bil hela kvällen å det var trevligt. fick laga ljusen på bilen på natten där =) Haha
Träffa Mickan och de var läängesen man såg henne så de var kuligare än kuligast!
Sen skulle de skulle stanna å käka så då tänkte jag att då går jag hem. Nog om helgens bravader.

Snart är de Putte i parken också. Undrar om man verkligen har råd med att åka dit ja.... får se.
Vore så himla kul å få komma bort lite på ngt kul!

Har myst lite med Bonita i helgen också och det gillade jag. Saknar henne sådär ibland.
Nej nu ska jag nog ta å väcka den lille pojken!


Kommentarer
Postat av: Erika

Du ska komma till Brännbollen iallafall annars spänner ja dej te näsbroa!

2009-07-16 @ 23:12:12
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0