Nej dra mej i ett par braller.

Idag har Jocke och jag varit och fika på ett café här i Skoghall, det var mysigt. =) Efter det åkte vi till ett ställe och lekte med Torsten. Kasta boll och busa. Det gilla han det ; )
När vi kom hem igen så fick jag städmani och börja plocka och skaka täcken och Torstens filt på den liiilla balkongen och den är liiiten den. När jag precis skulle till och dammsuga så ringer det i min telefon och det var Majnimooooe! =) Och vi tjöta en bra stund där. Lite skvaller är alltid kul! Sen jääävlar dammsög jag minsann så det stog härliga till. När jag var färdig med det så satte jag mig en stund, meningen att Jockepocke skulle diska men så var det ju raid och då tänkte jag att då diskar jag istället! Och det var en del disk men det gick fort ändå! =)  Efter det så laga jag mat, makaroner och falukorv! Mmm det var gött. ; )

Torsten har lite jobbigt med mattan i hallen för den ska minsann inte ligga rätt utan den ska ligga som en hög för de tycker han ser bättre ut tror jag ;)

I helgen som var så festa jag till det lite på fredagen, satt och drack för mig själv i lägenheten tills min chaffis kom vid 9 och körde mig till Bengtsfors för det var Bunkerfestivalen och StölleJocke var ju där! =) Det var allt trevligt men det är som vanligt! Sov i forsterställning i Erlands soffa. Torsten låg mellan mina ben jag vid Jockes fötter. En hörnsoffa så jag låg ju då i svääängen! ;)
Lördagen så körde Jocke mig till mor & far som låg och halvsov när jag kom, lite smått bakis var dom. Och jag med! ;)
Så det blev mat också.. Karé med potatis och persiljesmör! Det var mumma!
Somna på soffa men min mor ville nog inte jag skulle sova för hon masa på mej hela tiden!! IRRITERAD!! ;)
Louise hämta vi och åkte till mej i stan och vi köpte filmer men vi kika på en!=) Den var bra och läskig. Men den törrböllen får inte sova hos mig ngt mer för hon bara somnar och är tråkigt så det blir det inget med mer ;) Jag fick se på Ghost själv och det är tråkigt och se på bra filmer själv!! Åh just det! Jag köpte ju Dunderklumpen! Vilken jävla bra film! Haha
 - En dumen känner att sjön suger!! HAHAHAH så förbannat bra.

Mimmi kom hem i söndags morse från Turkiet! =) Sen så kom hon till mig och Louise. Satt å tjöta om det mesta och sen så gick vi och handla.. Kräftor fick det bli!! Jävlar så gött! Men louise hatar kräfter så vi satt å götta oss extra mkt! Haha.
Åkte till Skoghall i måndags eftermiddag med baby och på vägen så börjar jag känna mig sjuk och det är jag nu ska jag säga er! Snorar och nyser så jag gråter i ena ögat! Hatar när det blir så. Hostar som en gammel kamel gör jag också!!

Neheje nu får jag nog gå och ta en Ipren mot mitt onda huvud! Måste bli lite bättre innan häljen. Ska jobba bröllop fredag och lördag! Vill ju inte precis snora på gästerna ;) Ska jobba bröllop 3 helger nu...

Ajöö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0