Glitter In The Air.

Urs idag har jag gjort ngt jag inte velat men det var tvunget om det ska bli bra tror jag.
Hoppas och hoppas verkligen det blir bra snart! Orkar inte vara ledsen längre.. Vill vara den glada Stinaa igen.
Skulle verkligen göra allt för dej bara du sa hur och vad jag skulle göra.. Love you! <3

Sitter nu hemma i min stora ensamma säng och lyssnar på musik och filosoferar som vanligt.
Gav just Svea och lillpissa och Tindra kvällsmat!  

Har jobbat lite denna veckan och det gick bra tycker jag. Får lite annat och tänka på så det är gott.
Gick ut en sväng igår med Renee och det var trevligt.. Träffa min 3männing en kort sväng. =)
Idag har jag inte gjort många knop.. Vakna imorse halv 8 av att tv var på och sen kunde jag inte sova igen. Så då fick jag läsa lite i min Johnny Cash bok, blev dock inte så mkt innan mina ögon gick i kors =0)
Sen har jag bara lega på soffa i karlstad å självdött ungefär tills Mimmi pärlan kom och då blev jag genast på bättre humör =) My sweetiepie! :)
Orkar inte........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0