Pöppeni pöppenut

Häljen ska jag inget säga om för den var ett helvete!!! Aldrig mer säger jag... ågren än för fan..

Är hos min älskling nu och slappar, lyssnar på musik och ser på tv. Blev väckt av han imorse av att han ringde och sa att vi skulle iväg och käka med han syster och mor på Ikea. Så det var bara till och kliva rätt ur sänga å slänga sej i duschen =) Det var både trevligt och gött å få komma ut lite å träffa dem också.
Inatt såg vi på Män som hatar kvinnor =) Såg den på bio och jag tycker den är svinbra ;) Och de tycker bäjbä med.

Denna hälj blir de till och ha Sagan om ringen maraton för mig själv skulle jag tro. Eller kanske med mor å far kanske ;) Nej..=) Men däremot på söndag ska jag på kalas hos Mimmi som fyller 20 år på Måndag =) Undra vad jag ska köpa till pyret.. en ponny kanske. ;) Nej jag tror jag vet! Mohahahah

Ikväll har jag mata Jocke med chips för han inte ska bli fet om fingrarna när han spelar ;) Haha Så go är jag.
Sen var jag och Torsten ute på kvällstur. Jävligt kallt ute nu på kvällarna nu..Å kusligt ;)

natta....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0