Söndag...

Idag har stinaa inte haft sin bästa dag tror jag. Vet inte riktigt vad som har vart felet men nu känns det lite bättre iaf.
Lega på soffan i flera timmar å haft svullna ögon. Tror det har med att jag inte fick så mkt sömn i natt efter jobbet och så. Väääldigt sleten också
Jo jobba bröllop igår å servera. Norskt denna gång också och det gick väldans bra tycker jag. 12 timmar så har lite ont i benen å armar men det går allt bra..

Ikväll gick jag hem till Lina och käka pizza och såg på  filmen "Oliver och gänget" Väldigt gullig film.

I fredags åkte jag å Johanna till Marianne, Robban och David å grilla å käka gött! :D Och satt å prata massa minnen och skit det var mkt trevligt =)

Just nu ser jag på filmen som går på 6an " Lovligt byte"  Verkar lovande ;) Men saknar Baby så förjordat men han raidar ju den lilla nörden = ) Men han kanske kikar förbi imorgon får jag hoppas =P

PUSS                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0